| Consilierii raionali se vor întruni în şedinţă de lucru Consilierii raionali se vor întruni în şedinţă de lucru  În temeiul Dispoziţiei Preşedintelui Nr. 147-n din 10 noiembrie 2017 „Cu privire la convocarea şedinţei ordinare a Consiliului raional”, pe data de 21 noiembrie 2017, ora 14:00, în sala mică de şedinţe a Î.M.”Centrul raional de odihnă pentru copii şi tineret „Prietenia””, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului raional, cu următoarea ordine de zi: - Cu privire la executarea bugetului raional pe 6 luni ale anului 2017. Raportor: Grigore Policinschi, Preşedintele raionului Dubăsari.
- Cu privire la transmiterea unui bun imobil. Raportor: Grigore Policinschi, Preşedintele raionului Dubăsari.
- Cu privire la propunerea de parteneriat cu ONG ,,Uniunea Consiliilor Raionale din Republica Moldova”. Raportor: Grigore Policinschi, Preşedintele raionului Dubăsari.
- Cu privire la măsurile de pregătire a instituţiilor, întreprinderilor şi obiectivelor publice din raion pentru funcţionarea eficientă în perioada toamnă-iarnă 2017-2018. Raportor: Grigore Policinschi, Preşedintele raionului Dubăsari.
- Cu privire la rezilierea contractului de locaţiune nr.1 din 10.07.2008 încheiat între Consiliul Raional Dubăsari şi ,,Casa Pescarului” S.R.L. Raportor: Grigore Policinschi, Preşedintele raionului Dubăsari.
- Cu privire la operarea unor modificări în organigrama statelor de personal al Autorităţii executive din subordinea Consiliului raional, aprobat prin Decizia nr.05-07 din 25.11.2016. Raportor: Galina Berzan, şef-adjunct Direcţia juridică şi resurse umane.
- Cu privire la casarea mijloacelor fixe. Raportor: Sergiu Grigoriev, Secretarul Consiliului raional.
- Cu privire la semnarea unui contract de colaborare. Raportor: Sergiu Grigoriev, Secretarul Consiliului raional.
- Cu privire la operarea unor modificări în Decizia Consiliului raional nr.06-06 din 22.12.2016 ,,Cu privire la aprobarea bugetului raionului pentru anul 2017 în lectura a doua”. Raportor: Lilia Cazac, şef al Direcţiei economie, buget şi finanţe.
- Cu privire la activitatea Instituţiei Publice ,,Incubatorul de Afaceri Raionul Dubăsari” Raportor: Lilia Cazac, şef al Direcţiei economie, buget şi finanţe.
- Cu privire la aprobarea Regulamentului de utilizare a mijloacelor fondului pentru întreţinerea drumurilor locale din raionul Dubăsari. Raportor: Eudochia Nicolaev, şef Direcţia construcţii gospodărie comunală şi dezvoltarea teritoriului.
- Cu privire la aprobarea şi stabilirea mărimii îndemnizaţiei de conducere pentru funcţiile didactice de conducere din instituţiile de învăţămînt preuniversitare. Raportor: Larisa Braducean, şef al Direcţiei învăţămînt general.
- Cu privire la aprobarea reţelei de instituţii, reţelei de clase, contingentului de elevi în instituţiile de învăţămînt preuniversitare pentru anul şcolar 2017-2018. Raportor: Larisa Braducean, şef al Direcţiei învăţămînt general.
- Cu privire la semnarea acordului de parteneriat între Consiliul raional Dubăsari şi Asociaţia Obştească ”Concordia. Proiecte Sociale”. Raportor: Vladimir Vancea, şef Direcţie asistenţă socială şi protecţia familiei.
- Cu privire la examinarea cererii de demisie. Raportor: Grigore Policinschi, Preşedintele raionului Dubăsari.
Proiectele de decizii le puteţi descărca accesând rubrica transparenţă decizională, www.dubasari.md.Aparatul Președintelui raionului | |
Lasa un comentariu